










Jeśli Twój Galaxy S22 szybciej traci energię, potrafi wyłączyć się przy kilkunastu procentach lub mocno się nagrzewa, prawdopodobnie czas na wymianę baterii. To naprawa eksploatacyjna, która przywraca realny czas pracy na jednym ładowaniu i stabilność działania, a przy tym jest tańsza niż wymiana telefonu. Profesjonalna usługa obejmuje demontaż, montaż nowego akumulatora oraz wymianę uszczelnień i klejów, aby w możliwym stopniu zachować szczelność obudowy.
Wymiana baterii w Galaxy S22 zwykle kosztuje ok. 250–450 zł, w zależności od serwisu, jakości zastosowanych części (oryginalne vs wysokiej jakości zamienne), zakresu prac związanych z uszczelnieniem oraz ewentualnych dodatkowych czynności (np. diagnostyka po zalaniu). Cena może różnić się także w zależności od lokalizacji serwisu i udzielanej gwarancji.
Dowiedz się więcej o wymianie baterii w smartfonie.
Jeśli serwis udostępnił numer telefonu, możesz zadzwonić bezpośrednio. W przeciwnym razie kliknij w dostępny przy ofercie przycisk "Zapytaj o cenę" bądź "Zarezerwuj naprawę" i wypełnij formularz, a my prześlemy Twoją wiadomość bezpośrednio do serwisu.
Tak, jeżeli serwis określił cenę usługi, będzie ona widoczna przy jego ofercie. Możesz filtrować oferty tylko z ceną oraz sortować wyniki od najniższej ceny. Pamiętaj, że ceny napraw są orientacyjne. Ostateczny koszt jest podawany po wykonaniu diagnostyki urządzenia.
Możesz filtrować dostępne serwisy według lokalizacji lub ustawić promień wyszukiwania, aby zobaczyć wyniki z wybranego obszaru.
Tak, jeśli serwis określił cenę usługi, możesz zarezerwować naprawę klikając w dostępny przy ofercie przycisk i wypełniając formularz, lub kontaktując się z serwisem telefonicznie.
Tak, serwisy wyświetlane w sekcji "Sprawdzone serwisy" oferują taką możliwość. Chęć naprawy wysyłkowej (door-to-door) możesz zaznaczyć podczas wypełniania formularza rezerwacji naprawy.