Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę dodać swój serwis na ServiceMe?

Aby dodać swój serwis i mieć możliwość zarządzania jego profilem, musimy nawiązać współpracę. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub innego dogodnego kanału. Po podpisaniu umowy będziesz mógł skonfigurować profil swojego serwisu oraz zarządzać jego ofertą.

Jak wygląda współpraca z platformą ServiceMe?

Współpraca z ServiceMe opiera się na pełnej widoczności profilu serwisu na platformie – zarówno w wyszukiwarce usług naprawczych, jak i wyszukiwarce serwisów. Daje również możliwość zarządzania ofertą usług oraz dostęp do obsługi formularza kontaktowego, czyli zapytań i zleceń napraw składanych przez użytkowników na platformie.

Mój serwis jest już widoczny na platformie – jak mogę nim zarządzać?

Profil Twojego serwisu został dodany przez nas na podstawie ogólnodostępnych danych w internecie. Aby przejąć zarządzanie profilem, musimy nawiązać współpracę. Skontaktuj się z nami, na przykład za pomocą formularza kontaktowego, abyśmy mogli zawrzeć umowę. Po nawiązaniu współpracy otrzymasz możliwość zarządzania profilem i ofertą swojego serwisu.

Prowadzę serwis w kilku lokalizacjach. Czy mogę dodać je wszystkie?

Tak, możesz dodać kilka lokalizacji swojego serwisu. Oferta usług dla każdej lokalizacji jest indywidualna i może być różna w zależności od potrzeb. Możliwość konfiguracji i zarządzania wieloma lokalizacjami zależy od wybranego planu współpracy. Szczegóły znajdziesz w cenniku na stronie.

Czy wyniki wyszukiwania serwisów są pozycjonowane?

Wyniki ofert usług napraw są wyświetlane w zależności od statusu partnerstwa serwisu – w pierwszej kolejności pokazujemy oferty serwisów, które są naszymi partnerami, posortowane według szczegółowości podanych informacji. Im bardziej szczegółowa jest oferta, tym wyżej znajduje się w wynikach wyszukiwania. Użytkownicy mogą również filtrować oferty na podstawie wybranych kryteriów, takich jak lokalizacja, cena usługi oraz czas realizacji.

Jak działa obsługa napraw w modelu door-to-door?

Jeśli obsługujesz naprawy door-to-door we własnym zakresie, po stworzeniu zlecenia naprawy możesz indywidualnie uzgodnić kwestie logistyczne z klientem. Jeśli jednak nie masz takiej usługi w swojej ofercie, pomożemy Ci zorganizować logistykę, zapewniając obsługę wysyłki i odbioru urządzenia.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skorzystaj z naszej strony kontaktowej, aby uzyskać pomoc.