










Jeśli Twój Galaxy S22+ szybko traci energię, nagrzewa się lub niespodziewanie się wyłącza, w większości przypadków wystarczy wymiana samej baterii. To naprawa eksploatacyjna, która jest zdecydowanie tańsza niż zakup nowego telefonu, a jednocześnie przywraca pełny czas pracy i stabilność działania urządzenia.
Wymiana baterii w Galaxy S22+ zwykle kosztuje ok. 250–450 zł, zależnie od serwisu, zastosowanych części (oryginalny akumulator lub wysokiej jakości zamiennik), a także od odtworzenia uszczelnień IP68 po otwarciu obudowy. Na cenę wpływają też lokalizacja serwisu oraz ewentualne dodatkowe usterki (np. uszkodzone złącze ładowania).
Dowiedz się więcej o wymianie baterii w smartfonie.
Jeśli serwis udostępnił numer telefonu, możesz zadzwonić bezpośrednio. W przeciwnym razie kliknij w dostępny przy ofercie przycisk "Zapytaj o cenę" bądź "Zarezerwuj naprawę" i wypełnij formularz, a my prześlemy Twoją wiadomość bezpośrednio do serwisu.
Tak, jeżeli serwis określił cenę usługi, będzie ona widoczna przy jego ofercie. Możesz filtrować oferty tylko z ceną oraz sortować wyniki od najniższej ceny. Pamiętaj, że ceny napraw są orientacyjne. Ostateczny koszt jest podawany po wykonaniu diagnostyki urządzenia.
Możesz filtrować dostępne serwisy według lokalizacji lub ustawić promień wyszukiwania, aby zobaczyć wyniki z wybranego obszaru.
Tak, jeśli serwis określił cenę usługi, możesz zarezerwować naprawę klikając w dostępny przy ofercie przycisk i wypełniając formularz, lub kontaktując się z serwisem telefonicznie.
Tak, serwisy wyświetlane w sekcji "Sprawdzone serwisy" oferują taką możliwość. Chęć naprawy wysyłkowej (door-to-door) możesz zaznaczyć podczas wypełniania formularza rezerwacji naprawy.