










Jeśli Twój Galaxy S21 Ultra szybko traci energię, samoczynnie się wyłącza lub mocno się nagrzewa, w większości przypadków wystarczy wymiana baterii. To standardowa naprawa eksploatacyjna, która przywraca realny czas pracy i stabilność urządzenia, a jednocześnie jest tańsza niż zakup nowego telefonu. W modelu S21 Ultra bateria 5000 mAh jest trwale wbudowana, dlatego podczas serwisu ważne jest poprawne rozklejenie i ponowne uszczelnienie obudowy, aby zachować możliwie dobrą odporność na kurz i wilgoć.
Wymiana baterii w Galaxy S21 Ultra zwykle kosztuje ok. 250–450 zł, w zależności od jakości zastosowanych części (np. bateria oryginalna vs. wysokiej klasy zamiennik), konieczności ponownego uszczelnienia obudowy, lokalizacji serwisu oraz ewentualnych dodatkowych usterek (np. gniazda ładowania). Cena może się różnić także ze względu na gwarancję na usługę i testy po naprawie.
Dowiedz się więcej o wymianie baterii w smartfonie.
Jeśli serwis udostępnił numer telefonu, możesz zadzwonić bezpośrednio. W przeciwnym razie kliknij w dostępny przy ofercie przycisk "Zapytaj o cenę" bądź "Zarezerwuj naprawę" i wypełnij formularz, a my prześlemy Twoją wiadomość bezpośrednio do serwisu.
Tak, jeżeli serwis określił cenę usługi, będzie ona widoczna przy jego ofercie. Możesz filtrować oferty tylko z ceną oraz sortować wyniki od najniższej ceny. Pamiętaj, że ceny napraw są orientacyjne. Ostateczny koszt jest podawany po wykonaniu diagnostyki urządzenia.
Możesz filtrować dostępne serwisy według lokalizacji lub ustawić promień wyszukiwania, aby zobaczyć wyniki z wybranego obszaru.
Tak, jeśli serwis określił cenę usługi, możesz zarezerwować naprawę klikając w dostępny przy ofercie przycisk i wypełniając formularz, lub kontaktując się z serwisem telefonicznie.
Tak, serwisy wyświetlane w sekcji "Sprawdzone serwisy" oferują taką możliwość. Chęć naprawy wysyłkowej (door-to-door) możesz zaznaczyć podczas wypełniania formularza rezerwacji naprawy.