










W modelach MacBook Pro 16 akumulator z czasem naturalnie traci pojemność i sprawność, co przekłada się na coraz krótszy czas pracy i spadek komfortu użytkowania. Jeżeli laptop szybko się rozładowuje, wyświetla komunikat „Serwis zalecany” albo działa stabilnie głównie po podłączeniu do ładowarki, w większości przypadków najlepszym rozwiązaniem jest wymiana baterii.
Taka usługa pozwala odzyskać pełną mobilność dużego MacBooka, wydłuża realny czas pracy poza biurkiem i jest znacznie tańsza niż wymiana całego urządzenia. Dane użytkownika pozostają bezpieczne. Wymiana baterii dotyczy wszystkich wersji MacBooka Pro 16″ od 2019 roku, zarówno z procesorami Intel, jak i nowszych generacji z układami Apple Silicon (np. M1 Pro / M1 Max).
Wymiana baterii w MacBooku Pro 16 od 2019 roku to zazwyczaj koszt ok. 700–1200 zł. Cena zależy od jakości zastosowanego ogniwa (oryginalne lub wysokiej klasy zamiennik), okresu gwarancji oraz stopnia skomplikowania prac. W niektórych przypadkach konieczny jest rozbudowany demontaż modułów wewnętrznych lub dodatkowe czyszczenie, co może wpłynąć na ostateczną wycenę. Znaczenie ma także lokalizacja serwisu oraz wynik diagnostyki układu zasilania i portów Thunderbolt/USB-C.
Wymiana baterii obejmuje wszystkie wersje MacBook Pro 16:
Dowiedz się więcej o wymianie baterii w laptopie.
Jeśli serwis udostępnił numer telefonu, możesz zadzwonić bezpośrednio. W przeciwnym razie kliknij w dostępny przy ofercie przycisk "Zapytaj o cenę" bądź "Zarezerwuj naprawę" i wypełnij formularz, a my prześlemy Twoją wiadomość bezpośrednio do serwisu.
Tak, jeżeli serwis określił cenę usługi, będzie ona widoczna przy jego ofercie. Możesz filtrować oferty tylko z ceną oraz sortować wyniki od najniższej ceny. Pamiętaj, że ceny napraw są orientacyjne. Ostateczny koszt jest podawany po wykonaniu diagnostyki urządzenia.
Możesz filtrować dostępne serwisy według lokalizacji lub ustawić promień wyszukiwania, aby zobaczyć wyniki z wybranego obszaru.
Tak, jeśli serwis określił cenę usługi, możesz zarezerwować naprawę klikając w dostępny przy ofercie przycisk i wypełniając formularz, lub kontaktując się z serwisem telefonicznie.
Tak, serwisy wyświetlane w sekcji "Sprawdzone serwisy" oferują taką możliwość. Chęć naprawy wysyłkowej (door-to-door) możesz zaznaczyć podczas wypełniania formularza rezerwacji naprawy.