My Services Apple

My Services Apple

Adres: Adama Asnyka 41A, 59-220, Legnica
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/iPad12_3.png?Expires=1745495794&Signature=dFs-JIZ23ap75EvjeW7FHjVBtmB8wRyCOzV-HC2qSWHgzpMR9PwSj72TNL0BpHci1OBRwaTTTag3pUTecHK-FYPAGfh0wDdll4vs94yxC89j6fSNrBt-ywDClO0uwQT52mESDz750nxmyUtkvTM~hCavyLqZzGFRSLFmXmep-zjiI3mcXEcSp4cszUPgwetoA0HOHcNi74fbV2wAVKPLhKdFvQ~W9KjZUqnWfb63DAFxkXOCYhaYWnPis7ShWQAn~oJZhSTWn6wlUmb6uLlQPzwXuql3LD9swe1jk6Zasoq66fzdBHgR2gFHvQJrXCzwiJo702rFUcV13Fv6f1yofw__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

iPad Pro 12.9-calowy (3. generacji)

Producent: Apple

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.
My Services Apple
pin
Adama Asnyka 41A
59-220, Legnica