4TEL

4TEL

Adres: Rybnicka 205, 44-100, Gliwice
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/GalaxyXCover5.png?Expires=1749491088&Signature=hSgjkknF3NEeo4BIvPOWc4dTmrIR1RIyc~4MkVuc3euTOVEJSfsT57D0EaSrWZnXUerEEfk~t3kI5FNwKnpO74wBidpCxjFQgevKoMy4ZqLFqaO9WlcclpNLPWphtsS-6bdoOeMTLSP3ConeSRYS6vqTRBJJ9oSGHu~e70IdqimPWnXZpa9CVVaYaLzJu03SJTDAmVXQnF7po3vq6NzIaKzsOqn6Gsla9EvBU-SjO-8Dsm44mqNpJeAQSaATa7dUY0wALsf60tepJ7KdAwoaByiTZZ4Hrqb3lYhLGn4hoi~I0l60ji2rfFYAlyGSc1NPg-p6AOBm48lzHrSpy3KeVw__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

Galaxy XCover 5

Producent: Samsung

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.

Wymiana wyświetlacza

Ekran urządzenia posiada całkowicie uszkodzony panel wyświetlacza. Nie działa częściowo bądź w całości dotyk, wyświetlany obraz posiada plamy bądź pionowe lub poziome pasy, obraz jest niewyraźny, występuje smużenie, migotanie, nierównomierne podświetlenie lub całkowity jego brak, zauważalne są inne wady w wyświetlaniu obrazu.
4TEL
pin
Rybnicka 205
44-100, Gliwice