4TEL

4TEL

Adres: Rybnicka 205, 44-100, Gliwice
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/GalaxyXCover5.png?Expires=1745493458&Signature=dL8vAFW~Bs0FTkUY5syyDPapDxZ9aU4cuEr3m5esIq9CU1pFUJQHaJFbS1gcVvcbFaGpFI4Mqsfk6xrT4v7MeUUmql490Y0y6w~L3mt6F97atvJj47TM6TgFhl0uWP78uIDwnSB24LgF~nFYoXwoMd1e3fyOpWzH96I0SWnG84WrDGOTSBJdpww7AV3t2cxLnOc-Ff-tfZXPcLlDx~zCMsM83iCxX~2JLfCQr5bfls-QNb3Fqwkvq~hoxogU3t6NlXlLZ9n-z7j0Cnn~HT11RTCVwtZE7Vu5yItrQ~4vfpjXCw9-q0kpYSOE5ugg4TGOPc96NCno5ihGY7v-LujkFw__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

Galaxy XCover 5

Producent: Samsung

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.

Wymiana wyświetlacza

Ekran urządzenia posiada całkowicie uszkodzony panel wyświetlacza. Nie działa częściowo bądź w całości dotyk, wyświetlany obraz posiada plamy bądź pionowe lub poziome pasy, obraz jest niewyraźny, występuje smużenie, migotanie, nierównomierne podświetlenie lub całkowity jego brak, zauważalne są inne wady w wyświetlaniu obrazu.
4TEL
pin
Rybnicka 205
44-100, Gliwice